• ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ >
  • Αξιολογώ τις πηγές ΙΙ-- Ξεφυλλίζω/περιηγούμαι

ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΑΝΑ ΕΤΙΚΕΤΑ

πληροφοριακός γραμματισμός βιβλιογραφική εκπαίδευση δια βίου μάθησηπηγές πληροφόρησηςαξιολόγηση ιστοσελίδων διαδίκτυο εκτίμηση διαδικτυακών πηγώνβιβλιογραφική εκπαίδευση εκπαίδευση φοιτητών ξενάγηση βιβλιοθήκηςταξιθετικόςταξιθετικόςράφιπαραπομπέςαναφορέςπαραπομπέςπαραπομπέςopac ηλεκτρονικός κατάλογοςλογοκλοπή πνευματική ιδιοκτησία πηγήπνευματική ιδιοκτησίαπνευματική ιδιοκτησίαπνευματική ιδιοκτησία πνευματικά δικαιώματαπνευματική ιδιοκτησία πνευματικά δικαιώματαπνευματική ιδιοκτησία πνευματικά δικαιώματαπνευματικά δικαιώματα περιουσιακό δικαίωμα ηθικό δικαίωμαπνευματικά δικαιώματαπεριουσιακό δικαίωματαξιθέτηση ειδικές συλλογέςκλασική φιλολογία βιβλιογραφία παπυρολογία ψηφιακές κλασικές σπουδέςopac αναζήτηση κατάλογοςβιβλιογραφικά εργαλεία βιβλιογραφική διαχείρισηγκρίζα βιβλιογραφίαΠέργαμοςβιβλιογραφικά εργαλεία βιβλιογραφική διαχείρισηΠέργαμος αποθετήριο φοιτητές Pergamos repository studentsβιβλιογραφικά εργαλεία βιβλιογραφική διαχείρισηβιβλιογραφικά εργαλεία βιβλιογραφική διαχείρισηΗλεκτρονική Εκδοτική Ανοικτή Πρόσβαση αποθετήριο έρευνα περιοδικά Ημερίδα ΒΚΠ open accessβιβλιογραφία βιβλιογραφική εκπαίδευση αναφορές Ημερίδα ΒΚΠopac αναζήτηση ηλεκτρονικός κατάλογος έρευνα βιβλιογραφία Ημερίδα ΒΚΠπληροφοριακός γραμματισμός Ημερίδα ΒΚΠΠέργαμος ψηφιακές συλλογές έρευνα Ημερίδα ΒΚΠdiscoveryενιαία αναζήτησηEDSSummondiscoveryενιαία αναζήτησηSummonEDSEncorediscoveryενιαία αναζήτησηSummonEDSturnitinλογοκλοπήplagiarismοδηγίεςπληροφορίεςέλεγχοςανοικτή πρόσβασηopen accessσύμβασηδημοσίευσηΣΕΑΒΣ.Ε.Α.Β.Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών ΒιβλιοθηκώνHEAL-Linkανοικτή πρόσβασηopen accessσύμβασηδημοσίευσηΣΕΑΒΣ.Ε.Α.Β.Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών ΒιβλιοθηκώνHEAL-Linkανοικτή πρόσβασηopen accessσύμβασηδημοσίευσηΣΕΑΒΣ.Ε.Α.Β.Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών ΒιβλιοθηκώνHEAL-Linkανοικτή πρόσβασηopen accessδημοσίευσηΒΚΠΒιβλιοθήκηαποκρυσμένη πρόσβαση vpn proxy shibboleth project musediscoveryΑνοικτή Πρόσβαση έρευνα open access vpn proxy περιοδικάΑνοικτή Πρόσβαση έρευνα open access vpn proxy βάσεις δεδομένωνΑνοικτή Πρόσβαση έρευνα open access βιβλίαΝομική Σχολή Νομολογία/νομοθεσία Ανοικτή Πρόσβαση έρευνα open accessΠέργαμος Νομική Σχολή Κατάθεση διπλωματικών Κατάθεση διδακτορικών γκρίζα βιβλιογραφία αποθετήριοψηφιακές συλλογές δοκιμαστική πρόσβαση βιβλιογραφικές βάσεις proquestδοκιμαστική πρόσβαση προσωρινή πρόσβασηBloomsbury δωρεάν πρόσβασηSAGEBerghahnαναζήτησηκατάλογοςΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Ανοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Ανοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Πολιτική Ανοικτής Πρόσβασης Ανοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Πληροφοριακή παιδεία Ψηφιακές δεξιότητες Ανοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομέναΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Πληροφοριακή παιδεία Ψηφιακές δεξιότητες Ανοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Ανοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Πληροφοριακή παιδεία Ψηφιακές δεξιότητεςΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομέναΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομέναΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομέναΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομέναΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομέναΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Ηθική της έρευνας ακαδημαϊκή δεοντολογίαΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Πληροφοριακή παιδεία Ψηφιακές δεξιότητεςΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Πληροφοριακή παιδεία Ψηφιακές δεξιότητεςΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Πληροφοριακή παιδεία Ψηφιακές δεξιότητεςΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Ανοικτή Πρόσβαση Περιοδικά Ανοικτής ΠρόσβασηςΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Ερευνητικοί δείκτεςΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομέναΑνοικτή Επιστήμη Επιστημονική Επικοινώνηση Αποθετήρια Δημοσιεύσεις Ανοικτής Πρόσβασης Ερευνητικά δεδομένα Πληροφοριακή παιδεία Ψηφιακές δεξιότητες

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Εισάγετε μία λέξη για αναζήτηση.

Αξιολογώ τις πηγές ΙΙ-- Ξεφυλλίζω/περιηγούμαι

Κατηγορία: Αξιολογώ τις πηγές, Φοιτητής, Επισκέπτης
02.11.2015
Προβολές:

Σκοπός του συγγραφέα

Τι σκοπό θέτει ο συγγραφέας; Στον πρόλογο ή το εισαγωγικό κείμενο ή την περίληψη άρθρου ανιχνεύω τους στόχους του συγγραφέα, τι ακριβώς επιδιώκει με το βιβλίο/ιστότοπο, να αποδείξει μια θεωρία; να προωθήσει ένα έργο, έναν οργανισμό; να εκμεταλλευτεί εμπορικά ένα προιόν ή μια ιδέα;  Υπάρχουν εμπορικές διαφημίσεις στον ιστότοπο;

Κοινό που απευθύνεται

Σε ποιο κοινό απευθύνεται η έκδοση; Ο συγγραφέας απευθύνεται με το έργο του  σε ειδικό κοινό, σε φοιτητές ή σε διευρυμένο ακροατήριο, σε συγκεκριμένες ομάδες ή ηλικίες; Η αισθητική, η δομή και η διάταξη του ιστοτόπου προσφέρει ενδείξεις για τη στόχευση του κοινού.

Τεκμηρίωση

Υπάρχει επαρκής βιβλιογραφική ή άλλη τεκμηρίωση; Κοιτάω προσεκτικά τις βιβλιογραφικές αναφορές, αν υπάρχουν,  μέσα στα κείμενα αλλά και στη συγκεντρωτική βιβλιογραφία, είναι παλιά ή περιλαμβάνει και πρόσφατα έργα, είναι εκτενής ή ενδεικτική, αναφέρεται σε επιστημονικές πηγές ή κυρίως σε εκλαϊκευμένες. Ο ιστότοπος περιέχει αρκετούς συνδέσμους σε επιστημονικά έγκυρο υλικό; Λειτουργούν οι σύνδεσμοι  ή απλά αναπαράγεται η πληροφορία; Περιλαμβάνει παραρτήματα, σελίδες με άλλο υποστηρικτικό υλικό, πίνακες, διαγράμματα, εικόνες, στατιστικές πληροφορίες, επιστημονικά δεδομένα, ερωτηματολόγια κτλ;

Οργάνωση

Υπάρχει λογική και σαφής οργάνωση του υλικού; Προσέχω τη δομή και την οργάνωση του υλικού σε ενότητες και κεφάλαια, σε ιστοσελίδες και υποσελίδες, αρμόζει η δομή αυτή στη δική μου προσέγγιση; Με διευκολύνει να επικεντρωθώ σε συγκεκριμένα κεφάλαια, διαχωρίζονται οι πηγές (μαρτυρίες ή τα δεδομένα)  από τη δευτερογενή έρευνα; Τα παραρτήματα και τα ευρετήρια βοηθούν στην σφαιρική κάλυψη του θέματος, η σελιδοποίηση, οι χρωματικοί συνδυασμοί, οι γραμματοσειρές διευκολύνουν την ανάγνωση, την περιήγηση και την κατανόηση;


Δεν υπάρχουν σχόλια
Προσθήκη σχολίου

* - απαραίτητο πεδίο

*


*